God Morgon:] <3

God Morgon:] <3


Vaknade vid 20 över 8 idag att min Lillasyster kom upp och kröp ner under täcket mysigt mysigt var det:) Sen efter vi hade mysigt lite så gick jag upp och tvättade mig i ansiktet så jag vaknade och borstade igenom mitt hår och sen gick jag och tog på mig lite kläder och min outfit blev: En Vit Randig Tröja Med Svarta Sträck På , En Svart Kjol Och Vita Strumpor:) I Håret har jag luggen uppsatt och flätor;) Idag ska vi åka till Öland JIHOO , så jag måste äta frukost nu för vi ska åka rättså tidigt fast min Storebror ligger och sover fortfarande sjusovare är var han är:) Men nu ska jag äta som sagt skriver efter jag har ätit^^ :* 


//Julia ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0