God Morgon^^

God Morgon^^

Vaknade vid halv 10 idag och precis när jag öppnade mina ögon så började mobilen ringa så då sprang jag till den och svarade och det var Wilma, vi ska ju va idag så jag ska till henne efter jag har gjort mig färdig:) Sitter just nu och äter frukost och chattar lite på MSN och ska snart logga in på Facebook och sen ska jag gå och borsta mina små tänder och sen blir det att cykla till Wilma:} Och outfiten idag är: En Vit Kortarmad Tröja, Ett Svart Linne, Svarta Leggings Och Vita Korta Strumpor:] Ikväll så ska jag träna Fotboll också riktigt Niice men nu ska jag äta upp det sista betet på macken och sen logga ut från bloggen och istället logga in på Facebook:*

/J ♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att vakna skapligt! :)

2010-08-12 @ 12:21:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0