Glass Med Kolasås=Mums!

Förlåt för att jag inte bloggade direkt efter jag hade kommit hem från skolan man jag han inte för jag var tvungen att göra andra saker. Jag har både gjort mina läxor min engelska och svenska läxa så nu så har jag bara veckans ord och 5 meningar med spanska kvar sen är jag klar med alla läxor. Och så har jag tagit fram kläder tills imorgon och så har jag varit uppe hos Mamma och hämtat min cykel hjälm och så hjälpte Mamma mig också att klistra in min bok så den blir finare och den blev lagom inte helt perfekt men det gör inte så mycket ändå tack så mycket Mamma. Så just nu sitter jag och äter Glass med Kolasås och ska snart hoppa in i duschen och sen så ska jag cykla ner till Konsum och köpa Fika till mig tills imorgon för imorgon ska vi som sagt till Mörtelek. Hade inte med mig min mobil till skolan idag heller för jag ville inte så jag tog inte kort på mitt skåp men på Fredag kanske jag tar med mig min mobil och då kan jag nog ta ett litet kort på mitt kära skåp! Men nu ska jag fixa i ordning lite innan jag ska gå och duscha.

◊ Puss & Kram ◊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0