Gästbloggare Tova!

Hej alla Julias bloggläsare!:)

Blir ett väldigt sent inlägg. Idag har jag varit i stan och shoppat lite sen så har jag nyss kommit hem från min mormor som hade kräftskiva, jätte gott! Kom faktiskt på att jag (Tova) skulle gästblogga varje lördag så det är ju precis det jag gör nu, hihi:) Ska göra som Julia nu, gå och lägga mig. Måste upp tidigt imorgon det är match mot Emmaboda, det här tar vi tjejor. Skolan går fort och det känns som om vi har helg hela tiden, men det är ju rätt bra va? eller vad säger ni Julias bloggläsare? Har bara en liten sak till på hjärtat, Julia vill att jag ska skriva precis som henne och jag vet inte riktigt om jag har gjort det, så Julia det här är till dig: du får gärna ändra fel och sånt i texten om du nu hittar något! Puss på dig gumman, älskar dig ♥



Kram /Tova ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0