Frukosten Avklarad[:

Nu så har jag ätit två ostmackor, en kopp vanilj teé och ett glas med Multivitamin Juice så nu är jag redo att åka och spela Fotboll! Ikväll blir det också att kolla på Fotboll för Ebba & Wilma spelar med 98:orna och 99:orna så då ska jag cykla och kolla på det. När jag har kommit hem från Fotbollen ska jag ringa Julia också och fråga om vi ska åka in till Stan för vi ska sova i tält där på kvällen men annars så åker jag in till Stan så sover vi över på kvällen och är när jag har kommit hem från Stan:] Sitter och kollar på Emil i Lönneberga nu på tv:en också det är när han fasnar i Sopskålen eller så som dom säger: Söpskåla hihi:)

Skriver När Jag Har Kommit Hem Igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0