Förlåt:/

Förlåt för att jag inte har bloggat och sagt God Morgon och så men jag kan berätta lite hur morgonen har sätt ut och lite så:) Först så vaknade vi vid 11 och gick ner och kollade på tv:e och åt frukost och sen åkte Jossan hem och då cyklade jag och Julia lite och sen cyklade vi hem och gjorde Pankakor och då åt vi det och sen cyklade vi ner till Smyckes affären och köpte två armband till mig för det jag fick igår var för stort! Jag lägger ut dom på kort sen på bloggen + mitt halsband jag fick av Jossan också:) Och sen när vi kom hem så gick vi upp och satt oss vid datan så har inte kunnat blogga förens nu:/ Men nu ska jag läsa allas bloggar och logga in på Facebook och radera alla mina Mail och sen skriver jag här igen, jag lovar jag ska blogga mycket mer ikväll om jag inte hinner så jätte mycket nu på dagen:] <3

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0