Förlåt Så Mycket!

Förlåt för att jag har bloggat dåligt idag men jag kan i alla fall berätta hur dagen har sätt ut: Först så vaknade jag vid 06.20 och gick upp och gjorde mig i ordning. Sen bad jag Mamma skjusa mig till Skolan för jag frös så jag ville inte cykla/gå. Och i skolan hade vi först KF-Tid och fick våra Elev-Kalendrar. Sen hade vi Idrott(Pratade Bara Och Delade Upp Lag) sen hade vi engelska och fick 4 böker och sen hade vi Lunch sen var det Elevens-val och jag har valt + alla mina kompisar utan Tova, Johanna och Ellen har valt Ämnesfördjupning och Tova, Johanna och Ellen har valt Idrott. Men idag på Elevens-val så hade vi bild och sen sista timmen hade vi bild igen så vi hade 2 timmars bild hihi inte så jätte roligt för jag är inte duktig på att rita/måla och sånt det är en sak jag är dålig på hihi. Sen efter skolan gick jag hem och packade upp väskan och sa hejdå till Mamii och min Syster och cyklade vidare till Dadii. Och när jag kom hem till Pappa så packade jag upp och gjorde i ordning och sen cyklade jag till Ebba och där var också Wilma & Alexandra. Och när jag kom dit så snackade vi lite och åt frallor och chokladbollar och sen hoppade vi lite studsmatta och sen cyklade vi ner till Fotbolls planen och kollade på A-Laget när dom spelade men vi kollade inte på hela för det var så mycket knott så vi cyklade till Konsum och köpte Chips och kola och cyklade till bron och satt där under och snackade lite och sen blev det att cykla till Unkan och träffa lite folk och snacka och det har varit en kanon bra dag tack alla:D Kom hem runt 10 och tog på mig pyjamas och tvättade bort sminket och så och sen gick jag och satt mig framför datan och så har min dag sätt ut, ojsan vilket långt inlägg men så här mycket har jag gjort idag så nu vet nu det hihi, skriver sen kära bloggläsare och jag tycker ni ska kommentera mer.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0