Förlåt För Dålig Uppdatering:/

Förlåt så väldigt mycket för så dålig uppdatering men jag kan i alla fall berätta hur dagen har sätt ut och den har sätt ut så här: Först så ringde klockan vid tio i sju och då gick jag upp och gjorde mig i ordning och tog på mig: En Helt Vanlig Vit Tröja, Ett Svart Linne Under, Svarta Leggings Och Vita Strumpor. Matchen gick inte så jätte bra eller för dom andra men jag var verkligen inte duktig idag. Vi förlorade med 2-1 men dom hade bara tur på den sista målet så vi var duktiga ändå förutom jag, för jag är inte duktig på att spela på konstgräs för det spelade vi på för då går bollen riktigt snabbt. Men sen efter vi kom hem vid 14.00 ungefär så packade jag upp väskan och åt lite mat och så kollade jag på mina nya kläder också som jag hade fått hem från H&M och allt passade förutom ett par leggings för dom var för stora. Jag tänkte ta kort på det men då ringde Tova och frågade om vi skulle va och vem tackar nej när en kompis ringer? Så då han jag inte det så då cyklade jag ner till fotbolls planen med Tova och kollade på när B-Laget spelade och dom vann med 3-2 till Åseda för dom är verkligen bäst. Men nu ska jag äta kebab-rulle och ta på mig pyjamas så skriver jag sen jag lovar att jag ska blogga mycket efter jag har ätit kvällsmat och tagit på mig pyjamas och fixat mig I Promes och hoppas att ni har haft en bra dag också och att alla har mått bra men nu ska jag radera mina Mail och logga in på Facebook och läsa lite bloggar skriver sen!


Kram /Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0