Förlåt Bloggen:/

Förlåt för att jag har bloggat jätte dåligt idag men jag har varit med Wilma , Ebba och Alexandra nästan hela dagen och sen skulle Ebba och Alexandra hem och då följde Wilma med mig hem och då frågade Lukas , Linus och Klas om vi ville komma till dom och kolla på Film så då gjorde vi det och kom inte hem förens halv 11:) Och när vi kom hem så tvättade vi bort sminket och tog på oss pyjamas och sånt så vi satt på datan nu och innan jag skrev detta inlägget så läste jag Fokis och Kissies blogg Ebbas & Tovas blogg och Alexandras och Thereses och doms:) Men ska skriva några inlägg nu innan jag ska sova och försesten Wilma ska sova hos mig inatt också mysigt:*


Puss På Näsan ♥


Kommentarer
Postat av: Kjartanfrida

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-07-01 @ 07:43:45
URL: http://kjartanfrida.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0