Fikat Färdigt:)

Nu så har vi fikat lite och så har jag fått mycket pengar i present och det är lika bra det så kan man köpa någoting som man helt säkert vill ha:) Jag skrev nyss ett sms till Julia och frågade om vi skulle hitta på någoting men hon har inte svarat än men snart tror jag:] Glömde säga min outfit innan och det är: En Vit Blus Med Blommor Där Uppe, En Jeans Kjol, Vita Leggings Och Vita Strumpor:} Men nu ska jag sätta i min nya skiva i min nya Sterio och lyssna på lite musik mysiigt:* Skriver mera sen ikväll eller det är kväll hihi:)

Lots Of Hugs!

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Augusttine

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-11-03 @ 14:04:17
URL: http://augusttine.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0