Entligen Fotboll:]

Kom hem från skolan för en halv timme sen ungefär och packade upp skolväskan och packade väskan till Mamma och tog på mig mina fotbollskläder och fixade lite. Sen så gick jag och satt mig vid datorn och läste allas bloggar och åt min halva Schweizer Nöt som jag köpte idag i skolan fast hade inga pengar så jag lånade av en klass kamrat = snällt och tack. Ska som sagt träna nu vid 5 så ska bara skriva detta inlägget och logga in på Facebook och MSN och sen så ska jag cykla ner ska bara slänga ett papper i soptunnen hihi intressant va? Men i alla fall, skolan idag var riktigt rolig faktiskt först så började vi med Fysik/Teknik och det var inte så jätte roligt men ändå och då skrev vi lite i Anteckningboken och exprimenterade lite och sen hade vi Språk (Jag Har Spanska) och det gick jätte bra med alla meningar så tror jag får alla rätt WIHOO:D Och sen hade vi Lunch och det var Pörjelök (Stavning) soppa och det var riktigt gott och sen hade vi Svenska och då jobbade vi lite i boken och läste och hade veckans ord och jag tror faktiskt att jag hade alla rätt då med:D Sen hade vi Matte och då jobbade jag 20 tal och sen den sista Lektionen hade vi Samhäll och då pratade vi bara så det var inte så jätte roligt, oj detta blev långt men i alla fall hoppas ni har haft en bra dag!

/Julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0