En Kväll Med Julia:D

Kom hem från Julia för ett tag sen, vi hoppade studsmatta och kollade på tv:e och bara hade det mysigt och roligt:) Cyklade hem vid halv 10 ungefär och tog på mig pyjamas och smörjde in mig och borstade mina tänder, sen satt jag mig vid datan och laddade upp mina nya bilder som vi tog när vi hoppade studsmatta:] Dom kommer att komma här nedanför efter jag har pratat klart:) Ska läsa allas bloggar och lite så innan jag skriver det sista inlägget för dagen och vet ni? Imorgon har jag haft min blogg i 2 månader♥ Skriver mer om det imorgon, hörs sen:} Bilderna kommer att komma här nedanför cirka nu: ↓
 











Ser ni vad det står? :]


Kommentarer
Postat av: wilma

JULIA :D

2010-08-10 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0