Dagen Lite.

Så här har dagen sätt ut idag: Först så vaknade Wilma och jag vid halv 11 och gick upp och bäddade upp bäddsoffan och fixade oss i ordning och sen gick vi ner och åt frukost och efter det gick vi upp och borstade våra tänder:) Sen så cyklade vi till Wilmas Mamma och åt mat på hennes Café och efter vi hade ätit klart så åt vi kulglass och jag tog smakerna: Polkagris och Saltlakris och kola sås (Kanske inte en bra blandning med jätte gott) hihi:) Och sen så cyklade vi hem till Wilma och hämtade badkläder och sen hem till mig och hämtade och sen cyklade vi till Hälsans Hus och badade till 5 och sen gick vi upp och duschade och vi var klara vid halv 6:) Sen cyklade vi hem till Wilma och hon packade upp och sen smörjde vi in oss för vi var så torra och sen så bad vi Sabina köra upp oss till min Mamma så packade jag upp och sen gick vi och åt Pizza:) Så nu har jag kommit hem , roligt har det varit i alla fall så nu är jag helt slut [: Håller på att ladda upp mina nya bilder nu också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0