Chicaste Foki♥

God Morgon Sötnosar♥

Vaknade som vanligt och gick upp och bäddade sängen och gjorde mig i ordning dagens outfit är: En Vit Tröja, Ett Vitt Linne Under, Ljus Blå:a Jeans Och Grå:a Strumpor Med Vita Prickar På. Tror inte jag orkar lägga ut den på bild men jag har blivit väldigt dålig på att ta kort på min outfit men jag ska försöka det imorgon i alla fall. Ska snart äta lite frukost och sen cykla iväg till skolan. Vädret idag är lite muligt men jag tror att det kommer att bli rättså fint ändå för solen skiner lite bakom molnen. Och ikväll blir det fotbolls träning också guttans från 17.00-18.30 ska bli roligt. Men nu har jag inget mer att komma med så vi får höras after the school. Juste det glömmde jag säga Foki vann igår som den Chicaste Bloggaren, yes:D

♦ Bye Bye ♦




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0