Börjar Bli Trött.

Har läst allas bloggar och varit inne på Facebook och läst och skrivit och nu har jag bara ett inlägg här kvar och radera mina mail sen så ska jag stänga av the computer. Jag vet inte riktigt ifall jag hinner blogga imorgon mer än på morgonen men jag fårse för jag ska inte sitta vid datorn imorgon i alla fall inte när jag är hos Alexandra för dom tycker nog inte det är så roligt och sitta och kolla på mig när jag bloggar får då vill jag ju umgås med dom härliga godingarna eller hur? För jag slutar vid 15.15 och då ska jag först cykla hem till Pappa och packa upp väskan och packa i det sista till Mamma och sen upp till Mamma och packa upp och fixa i ordning och så ska jag packa till Alexandra också och så ska jag fixa handväskan med pengar och sådant så det ser ut som att jag inte kommer hinna sätta på datorn eller vad tycker ni? Men i alla fall nu ska jag smörja in mig med min nattkräm och hoppas att mina Tidningar har kommit hem också jag har både Preminationer på Julia-Tidningar och Frida-Tidningar kanon:) Men sov så gott och dröm söta drömmer sweet hearts!

LOVE PEACE HOPE ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0