"Amigos Textos Dos"

Nu så har jag övat på mina Spanska glosor och jag kan allihopa men jag ska öva varje dag ändå så jag inte glömmer någon och så har jag bortstat mina tänder och satt upp mitt hår i en toffs. När jag slängde lite papper i papperskorgen så kollade jag ut och då var himlen jätte fin och jag tog kort på den men den bilden lägger jag ut på det sista inlägget. Spanska tycker jag är det roligaste ämnet i skolan nu i alla fall för vi har inte haft Kemi och Biologi än men vi ska ha det på Onsdag tror jag. Men nu ska jag som vanligt läsa alla bloggar så skriver jag sen innan jag ska gå och lägga mig och sova så jag är pigg tills imorgon.

♦ Puss & Love ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0