Allas Bloggar Är Lästa! :}

Nu så har jag läst allas bloggar så nu är det bara Facebook och mina Mail kvar och sen ska Wilma få datan:) Usch är verkligen jätte varmt i Wilmas rum håller på att svettas ihjäl hihi okej nu överdrev jag men det är otroligt varmt! Träningen gick jätte bra men det var väldigt jobbigt så när jag kom hem hoppade jag in i Duschen på direkten och svalkade av mig och det var riktigt skönt:} Sen packade jag till min Mamma och åt mat och sen slog jag en pling till Wilma och cyklade dit:) Och vid 22.30 kollade vi på X-Effekt och innan kollade vi på Disaster Date och det är alltid lika roligt att kolla på MTV eller vad säger ni kära ni? Men nu ska jag logga in på Facebook och det så skriver jag ett inlägg innan vi ska gå och lägga oss men jag tror inte att vi ska gå och lägga oss utan ligga och snacka lite! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0