AJ:/

Förlåt för att jag inte skrev innan men jag orkade verkligen inte så jag gick upp och skrev  in i min kalender och fixade lite istället. När jag tog hand om Tyra så gick det jätte bra vi var på datan och ritade lite på Spelo.se och så kollade vi på Anki Och Pytte och fikade på Multivitamin Juice och Ballerina Kex dom vanliga och det var mysigt. Innan när jag skulle släppa ut min katt Zimba så råkade jag klämma mitt finger och det gjorde riktigt ont men det gick över efter ett tag och jag klämde inte av hela fingret utan bara en liten skin bit åkte bort men det gjorde riktigt ont ändå:/ Men nu så ska jag läsa lite bloggar 15 bloggar är det jag läser hihi, hur många läser ni? :)

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0