5-1 Till Sverige;d

Nu så har jag kommit hem från kära Växjö, eller kom hem för en halv timme sedan kanske och då tog jag fram kläder tills imorgon skriver mer om det imorgon, bytte om till pyjamas och borstade tänderna. Det har varit rent ut sagt en kanon bra kväll med underbara personer och mycket skratt tack så mycket älskade ni  Har tagit lite bilder också på mina Älskade vänner hihi men dom lägger jag ut sen efter jag har pratat färdigt. Dagen har faktiskt varit riktigt nice även att vi har varit i Mörtelek, trodde att det skulle bli jätte tråkigt men det var det faktiskt inte. Hemresan från Växjö var nog det roligaste haha. Men skriver sen efter jag har varit inne och kollat på Facebook och chattat lite på MSN! Puss, Puss:*








(Han Bara Fyra Men Ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0